Vacatures

Ben je op zoek naar een baan bij een internationaal verhuisbedrijf? Wil je werken bij een organisatie met een koninklijk predicaat waar klanttevredenheid en perfectie centraal staan?

Saying Hi from Cambridgeshire.

Bij Koninklijke De Gruijter & Co. zijn we altijd op zoek naar gedreven professionals die ons team willen versterken. Of je nu een ervaren verhuizer bent, een logistiek talent, of net je carrière begint, wij bieden diverse vacatures die passen bij jouw ambities. Ontdek de mogelijkheden om te werken bij Koninklijke De Gruijter & Co. en bouw samen met ons aan een toekomst vol uitdagingen en successen. 

Junior Verhuiscoördinator

Wie zijn wij?

Bij Royal De Gruijter & Co. zijn we dé ONE STOP SHOP voor het oplossen van verhuisuitdagingen over de hele wereld. We geloven in kwaliteit, flexibiliteit en transparantie, om onze klanten op alle fronten tevreden te stellen. Met oog voor mens en milieu begrijpen we alles over internationaal verhuizen.

Onze ervaring en kennis stellen ons in staat om verhuizende gezinnen geduldig en positief te ondersteunen, zodat ze stressvrij kunnen verhuizen en aan hun nieuwe avontuur kunnen beginnen!

Wat zoeken we?

We zijn op zoek naar een enthousiaste professional en een vaste baan ambieert in een internationaal opererende organisatie. Als jij degene bent die we zoeken, dan ben jij:

  • De Verhuiscoördinator: Je zet iedere verhuisopdracht zorgvuldig en onder begeleiding uit. Als contactpersoon begeleid je onze klanten gedurende het hele traject. Je draagt zorg voor de juiste verwerking van administratie, interne en externe communicatie op internationaal niveau, en bewaakt alle processen. Van bevestiging van de verhuisdata tot het boeken van zeevracht, douaneafhandeling en het versturen van de uiteindelijke factuur – jij neemt de leiding.
  • De Communicator: Je communiceert voor 90% in het Engels, voornamelijk per e-mail. Je onderhoudt contacten met klanten en met de uitvoerende partijen in ons netwerk (subcontractors, boekingskantoren, douane).
  • De Organisator: Je voert correcte uitvoering uit op basis de geldende procedures en instructies van het bedrijf. Daarnaast draag je zorg voor de facturatie en het uitsturen van een google review verzoek.
  • De Teamspeler: Je werkt graag samen met anderen en je bent een waardevolle aanvulling op ons enthousiaste internationale team. Voor, – en door elkaar bereik je het maximale uit je werkdag.

Functieomschrijving
Bij Royal De Gruijter & Co. hebben we een uitdagende rol voor jou als Junior Verhuiscoördinator. In deze functie ben je de spil in het web en zorg je ervoor dat internationale verhuisopdrachten soepel verlopen. Wat ga je doen?

  • Ondersteuning van Senior Move Managers: Je werkt nauw samen met onze ervaren Move Managers en leert alle ins en outs van het vak tijdens je inwerktraject.
  • Zelfstandig behandelen en uitzetten van verhuisopdrachten: Je bent verantwoordelijk voor het zorgvuldig afhandelen en coördineren van internationale verhuizingen. Vanaf het moment dat de verhuisdatum is bevestigd tot aan het versturen van de uiteindelijke factuur, neem jij de leiding.
  • Administratieve verwerking: Je zorgt voor een correcte en volledige verwerking van service- en verhuisdocumenten in ons CRM-systeem.
  • Communicatie: Je onderhoudt contacten met klanten en externe partijen in ons netwerk, zoals subcontractors, boekingskantoren en douane. Dit doe je voornamelijk in het Engels.
  • Procedures en instructies: Je voert alle werkzaamheden uit volgens de geldende procedures en instructies van de organisatie.
  • Facturatie: Je draagt zorg voor een nauwkeurige facturatie.
  • Kwaliteit, veiligheid en milieu: Je bewaakt dat alle werkzaamheden worden uitgevoerd volgens hoge normen op het gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu.

Vereiste persoonlijke kwaliteiten/competenties
Om succesvol te zijn in deze rol, vragen we het volgende van jou:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau: Je hebt een sterke basis en bent klaar voor een uitdagende functie.
  • Technische vaardigheden: Je bent bedreven in computertoepassingen, zoals Word/Outlook/Excel
  • Stressbestendigheid: Je kunt goed omgaan met drukke situaties en deadlines.
  • Commerciële en communicatieve vaardigheden: Je weet klanten en partners tactvol te benaderen en communiceert vlot in zowel het Nederlands als het Engels.
  • Ervaring: Ervaring in een vergelijkbare functie of branche is geweldig maar niet noodzakelijk
  • Probleemoplossend vermogen: Je denkt in oplossingen want problemen bestaan niet jou en je kunt snel schakelen.
  • Betrouwbaarheid: We rekenen op jouw integriteit en betrouwbaarheid.
  • Teamspeler: Je werkt graag samen en bent een waardevolle aanvulling op ons enthousiaste internationale team.

Aanbod:

  • Werkweek van 40 uur: Je werkt fulltime, wat neerkomt op 40 uur per week.
  • Salaris: Het salaris is nader overeen te komen (notk) of marktconform.
  • Doorgroeimogelijkheden: Je krijgt de kans om je te verbinden met onze moederorganisatie, die wereldwijd 70 vestigingen heeft, waaronder locaties in Curaçao, Singapore, Londen en Kaapstad. In Nederland hebben we inmiddels 4 vestigingen.
  • Fitness- en sportplan: We ondersteunen je gezondheid met een fitness- en sportplan. Daarnaast kun je een fiets leasen en is er de mogelijkheid om Padel te spelen op de gereserveerde baan voor de Teamspelers van Noble Mobility
  • Pensioenplan: Conform de laatste wet- en regelgeving bieden we een solide pensioenplan.
  • Tijdelijk contract met mogelijkheden: Bij gebleken geschiktheid bieden we de optie tot contractverlenging.

Kortom, als jij energie krijgt van een dynamische omgeving, waarin je veel verantwoordelijkheid hebt en je communicatieve skills kunt inzetten, dan zien we je graag Royal De Gruijter & Co!

Stuur je cv naar: solliciteren@noble-mobility.com

We waarderen je belangstelling en kijken uit naar eventuele toekomstige samenwerking!

Met vriendelijke groet,

Het team van De Gruijter & Co.

Your Title Goes Here

Bedankt voor je interesse in ons bedrijf! Op dit moment hebben wij geen openstaande stageplaatsen. Echter, als je toch geïnteresseerd bent om bij ons stage te lopen, nodigen we je van harte uit om contact met ons op te nemen. We bewaren alle ontvangen cv’s met jouw goedkeuring maximaal 1 jaar zorgvuldig en mochten er in de nabije toekomst nieuwe mogelijkheden ontstaan, dan nemen we graag contact met je op.

Neem contact met ons op via: solliciteren@noble-mobility.com

We waarderen je belangstelling en kijken uit naar eventuele toekomstige samenwerking!

Met vriendelijke groet,

Het team van De Gruijter & Co.

  • Meer dan 140 jaar ervaring
  • Empatisch
  • Betrouwbaar
  • Dienstbaar
  • Discreet
  • Inventief
  • Duurzaam